Tuesday, October 14, 2008

CONCERT: oh no oh my @ barcelona!


Si... ho se... fa massa temps que això esta més que parat però entre que el meu blogmate esta liat en diverses coses (nova carrera, ...) i que jo he arribat fa res dels meus viatges per terres vietnamites i cambotjanes, no ens ha donat temps d'actualitzar aquest (minúscul) blog. Però avui hi ha una bona noticia i que millor que compartir-ho amb vosaltres: OH NO OH MY venen el 8 de Novembre a la sala BEGOOD (que no Be cool...). Encara estic a l'espera d'informació més fiable sobre preu de les entrades, teloners, hora, etc... espero saber-ho el més aviat possible!

Per qui no els coneixi son un grup de Austin, Texas, amb un LP i dos EP's (el segon es publicarà el 21 d'octubre) que fan un pop que potser us recorda a molts altres grups... (entre ells Magnetic Fields o Belle & Sebastian) Jo els he vist dos vegades a NYC (un acústic i un en sala de concerts) i no tenen desperdici. La veu del cantant, els moviments del pianista... És un concert que recomanem des de earlgreywithmilk

Us deixo dos cançons d'ells i el seu myspace per si voleu fer una ullada!

oh no oh my - the party punch (del seu EP "between the devil and the sea")
oh no oh my - i have no sister (del seu LP de debut)

myspace

No comments: