Friday, November 28, 2008

NEW BAND: night shall eat these girls and boys

Últimament estic fent molts posts de NEW BAND'S... ho se... i cada una d'elles te un nom més estrany que l'anterior.... però que voleu que faci si els grups que m'agraden tenen noms aixi... D'aquest grup (ara són nomès dos membres) us puc dir que son d'Ypsilanti, Michigan, al costat de Ann Arbor (els que saben una mica el meu viatge per USA saben de que parlo...), que tenen influencies de Beach House, The National, Mount Eerie i Panda Bear... (aqui ho deixo...) i que fins i tot tenen facebook pero no com a grup sino com a persona.

Recordo que aquest grup vaig coneixe'l escoltant un dels meus podcasts preferits, KEXP, una radio de Seattle, i em vaig enamorar del cover que van fer de la canço de The Supremes "Where did our love go?". A partir d'això myspace, buscar cançons, mails al cantant, ... fins que vaig rebre un mail amb un cover de la cançó de Tom Waits, Martha. Buf! Impressionant... (si algú la volgues puc fer-li arribar per mail). I aqui em teniu, enamorat d'una cançó i escribint sobre el grup (tenen altres versions com "steadier footing" dels DCFC o "boys don't cry" de The Cure)

No comments: