Monday, November 10, 2008

WITHMILK EP: the mountain goats & kaki king - black pear tree (2008)


Un altre EP/CD de les cabres de la muntanya... Però aquest no passarà tant desaparcebut com els altres ja que no estan sols! Tenen una veu femenina que li dona una bellesa al cd sense nom... Si la primera cançó que ens va arribar d'aquest cd ens va fer (gairebe) caure alguna llagrima (Thank You Mario But Our Princess Is In Another Castle) les altres cançons del EP no es queden enrere... la cançó que obre el cd es indescriptible... la canta Ella, mrs kaki king... i guau! quina veu! Si es que al final haure d'escoltar-me el seu myspace.... (segons m'han dit és bastant diferent...). El que jo em pregunto es: D'on treuen el temps de fer tantes cançons i gires? Jo no m'explico com en un any han tret 2 EP i un LP! Ja veig que abans que acabi l'any tindrem un nou LP...

No comments: