Sunday, November 23, 2008

WITH MILK november playlist


Si, finalment em decideixo a tornar a fer una playlist. Feia masses mesos de l'última i ja tenia ganes de compartir amb vosaltres les cançons que durant aquest temps (des de que vaig marxar a USA) no deixen de sonar en el meu IPOD/IPHONE. Potser alguns dels grups sonaran ja que he parlat d'ells en el blog i d'altres com Dent May & His Magnificent Ukelele o Hurray For The Riff Raff faran que penseu que m'invento noms de grups... Doncs no, tots existeixen. :)

Disfruteu de la nova playlist i prepareu-vos perquè la pròxima serà una llista de les millors cançons/grups/cantants del 2008. Sisi, ja estem al Desembre i ara toquen les milioooons de llistes sobre "the best of 2008", des del cd/ep fins al millor comentari d'un cantant a un concert... ehem... (jo em quedaria amb el "thanks for coming, you are awesome!" de quaaaalsevol grup).

WITH MILK november playlist

01 - Gossamer Albatross - The Ground Will Take Us Down
02 - Local Natives - Airplanes
03 - Annuals - Around Your Neck
04 - Drunken Barn Dance - We Swimmers (live)
05 - M. Ward - Vincent O'Brien
06 - Dent May & His Magnificient Ukelele - Pierce Avenue
07 - Girls - Lust For Life
08 - Hurray For The Riff Raff - Bricks
09 - The Mountain Goats & Kaki King - Black Pear Tree
10 - Miles Benjamin Anthony Robinson - Buriedfed

download

No comments: