Thursday, November 6, 2008

NOU GRUP: el petit de cal eril

Nou grup català per escoltar! I es que desprès de Manel pensava que tardaria mooolt en trobar un altre grup del pais que m'agrades tant (Això que d'aquests primers encara no tinc el cd...). Recordo que els vaig escoltar perquè van sortir al mail setmanal de lecool i vaig pensar just a l'entrar al myspace: "segur que aquesta gent fa música per nens..." Però no! La seva música pot ser escoltada per nens (m'agrada que en la cançó "oh si aussi" surtin nens cantant amb ells) però també per gent que li agrada la música en català i Manel. Jo crec que tenen alguna cosa semblant els dos grups...

Recomano una escolta al seu myspace (mel es una de les meves preferides) i una escapada a algun dels seus pròxims concerts (on crec que podreu aconseguir el seu cd de demos. Estan preparant el seu primer LP pel gener del 2009):

31 oct 2008 20:30
miscelanea; les aus+summer recreation camp, i el petit de cal eril! barcelona
18 nov 2008 20:30
Festival HIPERSONS, Apolo 2 barcelona
13 dic 2008 20:00
casa orlandai, nadales pels nens i els grans / amb el pesol feréstec. barcelona
19 dic 2008 22:00
sala Loop, Tarragona / telonejant ANÍMIC tarraco
17 ene 2009 22:00
Boca Nord, amb Ü_ma Barcelona

També espero que amb una mica de sort toquin per una possible festa d'un dels nostres blogs preferits de l'escena indie... :D

myspace


el petit de cal eril - mel

2 comments:

Andrea Valverde said...

Vaaa tu també vols un banner xuli eh xd

laura.velasco.perez@gmail.com said...

va te haré caso! sueles hacer muy buenas recomendaciones, a ver a ver!!
:D