Thursday, December 11, 2008

10 coses que NO ESTARAN en la meva llista dels "Millors del 2008"

I es que ja comencen a sortir les llistes del millor del 2008, millor album, cançó, pel·licula, concert, etc... i desprès de veure aquesta pàgina m'ha vingut al cap fer el mateix: 10 coses que MAI, per cap de les raons, haurien d'estar en les llistes de 2008.

10- Qualsevol cançó/album/grup que durant l'estiu hagi sonat per tots els pobles de catalunya en les seves super disco-mòbils no pot entrar en la llista.
9- Els nou albums o recopilatoris de gent com Paul Mcartney, Ringo Starr o The Smiths... (jo crec que ja son prou rics...)
8- Un homenatge a Barack Obama... Ehem... Pot ser ha sigut un dels grans moments del 2008 però com que encara no ha fet res haurem d'esperar al pròxim any per saber si entra...
7- L'eurocopa aconseguida per la selecció espanyola de futbol... juru que com torni a sentir el PODEMOS! i marxo a viure a Andorra on la seva selecció no arriba mai gaire lluny...
6- "Vicky, Cristina, Barcelona".... Woody Allen encara deu estar rient-se de la pasta que va cobrar per aquesta peli...... incomprensible...
5- Tipic grup de música que no coneix ni deu però que posant-lo a la llista quedes com un super indie! (com que jo quan poso grups no vull quedar com un super indie doncs algun segur que caura, per si algu pensava en mi...).
4- Series espanyoles com Fisica o Quimica, El Internado, Sin tetas no hay paraiso, etc... o programes com El juego de tu vida, Mujeres y hombres y viceversa, etc... no haurien d'apareixer maaaaaaaaaai en aquestes llistes.... patètic...
3- MGMT, The Ting Tings, Black Kids, Coldplay, The Killers, etc.... Si, jo he ballat les seves cançons però estic bastant farts d'ells i les seves cançons MAI haurien d'entrar a cap llista.
2- El concert de Bruce Springsteen al Camp Nou ja que no hi era.... (segons les critiques deien que va ser el millor concert de l'any... snif....)
1- El meu viatge a USA (amb Warped Tour i Lollapalooza incluits...) d'aquest any unit amb el viatge a Vietnam i Cambotja.... Es que clar... això entraria directe al número 1 de la llista i com que no vull que ningu em pegui per donar-lis enveja doncs.... ho poso en aquesta llista!

:)

No comments: