Tuesday, December 9, 2008

NEW BAND: beasts and superbeasts



9 del matí. La nit passada no va ser la millor de la setmana... no es que recordi gairebe mai els somnis que tinc però quan un d'ells es tant estrany com aquest em fa pensar. Imagineu-vos dormir i que somieu que esteu dormint en un lloc que us sona pero no podeu saber perquè ni on es... Sembla que el matalàs, la manta, els llençols tenen un olor que us sona pero en aquell moment no podeu recordar-la... passa l'estona i sentiu uns sorolls que altres vegades ja havieu sentit... us comenceu a preocupar pero no podeu obrir els ulls, esteu dormint plàcidament... les hores passen i de cop us desperteu en el somni... A la vegada que la persona del somni (jo) es desperta jo (el real) em desperto... són les 8:12 del mati i em noto molt cansat, com si no hagues descansat, com si mentres dormia portes una pedra enorme a sobre... em costa aixecar-me... començó a pensar el perquè i llavors em ve una visió al cap: I si realment no he dormit res? I si realment el meu somni no era un somni si no que era la realitat? I si es així, perquè era tant creible? Perquè no em despertava quan volia? Obro l'ordinador i trobo, en una carpeta que no recordava, el cd de "beasts and superbeasts". "Qui son aquests? No em sonen de res..." penso... Els afegeixo a l'itunes i gràcies a les seves primeres 4 cançons el meu cansament per no haver dormit desapareix: màgia. :)

myspace


beasts and superbeasts - if i was a house (filmed by marc)

No comments: