Thursday, December 4, 2008

WITH MILK LP: adam & the amethysts - the amethyst amulet

04 de desembre 2008 09:23

Surto de casa direcció a la feina, és un dia soleiat però el fred em deixa les mans congelades nomès creuar el passeig del Born. Em queden 30 min de caminada pel centre de Barcelona fins a l'agència. Em miro els grups del mp3 per escollir quin m'escalfara l'orella durant el camí. De cop trobo "Adam & the Amethysts" i em pregunto d'on els he tret... Recordo que "said the gramophone" deia que serien el grup del 2008 i fa poc van demanar-li a Adam Waito que recomenes grups. Sona "stupid ocean" i començó a moure la mà segons el ritme. Penso a que em pot recordar el grup però res... deu ser que encara estic adormit o que fa molt fred i la part musical del meu cervell encara recorda "will cookson" d'ahir a la nit... Cap problema, penso, ja em vindrà al cap. El fred segueix apoderant-se de mi... gràcies a "the part of me that's evergreen" començó a notar la calor de la cançó i aquesta va recorrent tot el meu cap... No ha acabat la cançó que noto una nova ràfaga de calor, comença a sonar "amethyst amulet" (i have an amethyst amulet around my neck!). Buuuuf! Quin canvi! I ja per acabar de rematar-ho, "bumble bee". I amb tot això que arribo a la feina, 9:52, i el jefe ha conectat la calefacció....

myspace
buy the album CD or mp3

No comments: