Tuesday, December 2, 2008

NEW BAND: peggy sue & the pictures

Avui vull presentar-vos un nou grup que he conegut de UK, Peggy Sue & the pictures. I es que no seria important si no diguessin que son "anti-folk heroes of London". No es que tingui gaire idea del que això vol dir però pel que fa a la música, que es el que a MI m'importa, puc dir-vos que la veu de la noia et deixa extasiat... (des de NYC em diuen que la seva veu recorda a Kate Nash... no puc comparar ja que no he escoltat a Kate Nash...). Acaben de treure un doble 7" (EDU!), anomenat "The First Aid", del que nomès hi han 500 copies i que podeu trobar aqui... (dir-vos que jo m'he enamorat de la portada...).

Pels que esteu una mica cansats de tant folk o pels que voleu descobrir que es això de ser anti-folk heroes escolteu el seu myspace.

1 comment:

off the record said...

kate nash m'agrada! jum... escoltaré això :-)