Tuesday, December 30, 2008

NEW BAND: the ghost is dancing

Jo no entenc que té Canada però nomès fan que treure grups que m'agraden... començant l'any vaig descobrir Born Ruffians i durant l'any he escoltat entire cities, the rural alberta advantage (dels quals he parlat fa poc), the acorn, the weakerthans (el concert cancelat al lollapalooza...), women, caribou, tokyo police club, .... buuuuf! I aixi podria seguir i seguir... Nose si es el perquè de tota aquesta nova escena canadenca busca superar el seu vei, USA, d'on surten grups de sota les pedres, o és que durant aquest any han fet un boom!

D'aquest grup de Toronto, Ontario, són un grup d'amics que porten tocant des de l'Agost de 2004... Des de 2004 fins ara han anat compartint escenari amb The hidden Cameras, Rogue Wave i The Most Seren Republic i afegint instruments per aconseguir el so que buscaven pel grup. El seu primer EP va tenir un exit relatiu entre el mon blogger (nomès he vist alguns comentaris en que recalquen que es un disc preciós...). Finalment, al Juny del 2007 van grabar el seu primer LP, The Darkest Spark i que puc dir-vos d'ell... que m'ha deixat annonadat... Des de la primera cançó, una mena d'intro anomenada "September '01", fins a l'última, "Arrivals (are never enough)" ens intenten portar al fred del Canada amb un indie pop-rock que no deixara indiferents a la majoria... Però la part que m'ha marcat més seria des de "Shuttles and planes" fins a "Wall of snow"... buuuf... doneu-li temps i ja veureu.

download the song "greatlakescape"
myspace


the ghost is dancing live @ Zappod's, Ottawa

No comments: